które tulejki dystansowe (podnoszące) do O1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wyspian1
    Classic
    • 2014
    • 9

    które tulejki dystansowe (podnoszące) do O1

    Zamieszczone przez RALF
    Głównie chodziło mi o to że yato tak jak Neo jest rozreklamowane. a jest kupa firm które sprowadzają narzędzia w takiej samej jakości a cena jest o wiele niższa lub cena ta sama a jakość wyższa.
    Ps. Samiec tego Stanleya chyba nie kupiłeś w sieciówce.
    Ja mogę powiedzieć na przykładzie wierteł że w marketach wielkopowierzchniowych tylko jeden rodzaj wierteł SDS+ produkowany jest w europie. wszystkie inne robione są dla firm europejskich w chinach lub na Tajwanie , Większość kluczy płaskich/oczkowych natomiast prod. są w Indiach.
    Ja w domowym zakatku uzywam Yato i nie narzekam:-p Jak ktos szuka ciekawych narzedzi recznych to moze zainteresuje go fakt iz Hilti ma zamiar wkroczyc ostrzej na rynek narzedzi ręcznych. Od dawna maja w ofercie klucze nasadowe i bity... teraz dojda grzechotki oraz bardzo fajne zestawy. Cenowo jak to Hilti dupy nie urywa ale jakosc + tzw wartosc dodana moga stworzyć ciekawa oferte.
  • mp1985
    Drive
    • 2012
    • 55

    #2
    które tulejki dystansowe (podnoszące) do O1

    witam jak w temacie ojciec chce żebym podnieśc mu jego O1 kombi AHF 2001- narazie bez montowania stalowej osłony silnika i innych amorków - chce same tuleje



    znalazłem 2rodzaje tulejek takie ktore daje sie po 1 szt na srtone i takie co daje sie po 2 ktore lepiej kupic?


    1szt na str



    2szt na str
    ASV+

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3



      dziękuję.
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • mp1985
        Drive
        • 2012
        • 55

        #4
        sprawdzałem na tej str tez już

        osoblnie pod nr seryjnym sa 2 rodzaje w sklepie mieli tylko te po 2 szt w sumie razem maja 21mm grubości wiec taki kupiłem
        niedługo montaz zobaczymy co wyjdzie
        ASV+

        Komentarz

        • guzolot
          Rider
          • 2010
          • 473

          #5
          Jestem ciekaw. U mnie różnica wysokości wynosi 2 cm między przodem a tyłem. Chciałem podnieść przód, ale chyba się nie da - śruby za krótkie w B6-kach. Tak przynajmniej to wygląda pod maską.
          Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
          ---


          A to moja skodzinka:
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

          Komentarz

          • zepter00
            RS
            • 2008
            • 2304

            #6
            Zamieszczone przez mp1985
            sprawdzałem na tej str tez już

            osoblnie pod nr seryjnym sa 2 rodzaje w sklepie mieli tylko te po 2 szt w sumie razem maja 21mm grubości wiec taki kupiłem
            niedługo montaz zobaczymy co wyjdzie
            Bo są tulejki podnoszące 10mm i tulejki podnoszące 20 mm. Z tego co mi wiadomo te 20 mm nie składają się z dwóch tylko jest to jeden element.
            Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

            "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

            Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

            Komentarz

            • bobasek
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 326

              #7
              Zamieszczone przez guzolot
              ale chyba się nie da - śruby za krótkie w B6-kach. Tak przynajmniej to wygląda pod maską
              tego pod maska nie widać
              gwintu na tłoku starczyło by na 40mm tulejkę
              5,5l/100

              Komentarz

              • guzolot
                Rider
                • 2010
                • 473

                #8
                To jak to jest zrobione, że od góry śruba kończy się praktycznie w nakrętce? Ktoś coś spaprał?
                Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                ---


                A to moja skodzinka:
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                Komentarz

                • buska3
                  Classic
                  • 2012
                  • 14

                  #9
                  Ja u siebie wsadziłem tulejki które miały 21mm były w jednej całości, nie zdejmowałem amorów z zwrotnicy, udało się dzięki dobrym ścigaczom, i gwint normalnie wyszedł tak jak przed założeniem, nie było różnicy, a przód poszedł w górę. ostatnio znajmy też podwyższał szkodnika lecz dzwonił do mnie i powiedział że gwint mu się skrócił i nakrętka cała nie schowała się, kazałem mu ściągnąć cały amortyzator i zrobić to na nowo, okazało się, że tuleja nie wskoczyła na swoje miejsce i krzywo się osadziła powodując blokadę amorka co uniemożliwiając jego swobodne wysuwanie się góra - dół, poprawił i ma tak jak ja. Reasumując gwintu musi być tyle co przed założeniem tulei.

                  Komentarz

                  • andru123
                    Elegance
                    • 2010
                    • 783
                    • Toyota
                    • ATF 2.0 MPI 120 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez buska3
                    Ja u siebie wsadziłem tulejki które miały 21mm były w jednej całości, nie zdejmowałem amorów z zwrotnicy, udało się dzięki dobrym ścigaczom, i gwint normalnie wyszedł tak jak przed założeniem, nie było różnicy, a przód poszedł w górę. ostatnio znajmy też podwyższał szkodnika lecz dzwonił do mnie i powiedział że gwint mu się skrócił i nakrętka cała nie schowała się, kazałem mu ściągnąć cały amortyzator i zrobić to na nowo, okazało się, że tuleja nie wskoczyła na swoje miejsce i krzywo się osadziła powodując blokadę amorka co uniemożliwiając jego swobodne wysuwanie się góra - dół, poprawił i ma tak jak ja. Reasumując gwintu musi być tyle co przed założeniem tulei.
                    dokładnie
                    ja akurat ze swojego RSa wywaliłem te tulejki i tez sie udalo nawet bez zdejmowania koła hehehe
                    gwintu tez tyle samo , a tulejka miala 21 mm i byla jako jedna calosc
                    teraz ładnie "leży " .... przyczjona heheheh
                    jest O1 RS 1.8T XENON
                    była O1 1.9 TDI AGR

                    Komentarz

                    • guzolot
                      Rider
                      • 2010
                      • 473

                      #11
                      andru123, czy masz może Te tulejki?
                      Widzę, że czeka mnie kombinacja z amorkami.

                      Jak to robicie bez rozbierania tego na części pierwsze? Odkręcacie od góry nakrętkę, samochód do góry aż wyjdzie śruba od dołu , nakładacie/zdejmujecie tulejkę, opuszczacie samochód nakręcacie nakrętkę i już?
                      buska3, czyli wychodzi na to, że u mnie ktoś coś spierniczył? Najciekawsze jest to, że auto tak już jeździ parę lat. Kupiłem takie w 2010. :?
                      Najciekawsze jest to, że nic się nie blokuje i normalnie się jeździ. A może tak mi się tylko wydaje... hmmm

                      Czy jest ktoś w okolicach Otwocka - kto zrobił by mi taki zabieg bez zdejmowania koła?
                      Czy poprawa, żeby śruba była normalnie wymaga wyjęcia całości?
                      Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                      ---


                      A to moja skodzinka:
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        Trzeba sprezyne scisnac i to solidnie. A potem odkrecac, bo samo odkrecenie na opuszczonym aucie spowoduje po podniesieniu wystrzal tej konstrukcji i bedzie trzeba skladac wszystko po kolei
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • guzolot
                          Rider
                          • 2010
                          • 473

                          #13
                          czyli takie coś załatwi sprawę?


                          Czy może trzeba coś konkretniejszego?
                          Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                          ---


                          A to moja skodzinka:
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #14
                            Takim bedzie trzeba opuscic zawieszenie, bo dokrecajac sprezyne, wychodzi sruba ktora wbija sie w blache Dlatego ja tam wolalem odkrecic srube przy zwrotnicy. Walnac mlotem w zwrotnice, amor zostawal, a potem sam amor odkrecic i robic na zewnatrz wszystko.

                            Testujac kilka sprezyn kiedys w jeden dzien 3 razy to rozkrecalem po dwoch stronach
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • andru123
                              Elegance
                              • 2010
                              • 783
                              • Toyota
                              • ATF 2.0 MPI 120 KM

                              #15
                              guzolot mam te tulejki , ale bede je zakładał do ojca do 1,9 TDI , tam sie przydadza

                              daj numer telefonu na priv, to zadzwonie i ci dokladnie opisze jak to zalozyc bez zdejmowania nwet koła

                              takie ściągacze wystarczą , do tego jeszcze dwa lewarki i klucze do odkrecenia od góry amortyzatora
                              jest O1 RS 1.8T XENON
                              była O1 1.9 TDI AGR

                              Komentarz

                              • buska3
                                Classic
                                • 2012
                                • 14

                                #16
                                Jestem bardzo ciekaw jak można założyć tuleje dystansowe 21mm bez wyciągania koła ???
                                Musiałem je ściągnąć by ściągaczem sprężyny potraktować, a jak stoi samochód na kołach to najlepiej górna nakrętkę odkręcić od amora w komorze silnika, ja dobrze sprężynę ściśniemy to mamy dobre dojście i możemy założyć tuleje, można w razie czego odkręcić półoś by sobie ułatwić manewrowanie amorem.
                                Ja zamontowałem takie:

                                Ale u ciebie guzolot bym sprawdził czy coś tam jest lub jak jest to wszystko zamontowane, być może masz nieorginalne amory albo źle poskaładane elemnety na nnich.

                                Komentarz

                                • kazik79
                                  Drive
                                  • 2011
                                  • 88

                                  #17
                                  [quote="buska3"]Jestem bardzo ciekaw jak można założyć tuleje dystansowe 21mm bez wyciągania koła ???
                                  trzeba zluzować górne mocowanie amortyzatora, a potem kluczami jakie są prezentowane w linku ścisnąć sprężynę, następnie podlewarować samochód i można montować tulejkę- jest z tym dużo kombinacji, ale idzie to zrobić bo sam osobiście tak zakładałem, gdybym miał to robić ponownie to rozpiąłbym sworzeń wahacza z zwrotnicy, zdemontował zacisk hamulcowy, rozpiął końcówkę kierowniczą i wytargał całego mcpersona na zewnątrz z zwrotnicą i tarczą hamulcową - wiem, że można odkręcić amortyzator od zwrotnicy (i tak pewnie jest szybciej), ale potem trzeba robić geometrię zawieszenia, a to koszty i czas

                                  Komentarz

                                  Pracuję...